Monday, September 10, 2012

48 god. od polaska u neizvesnost...

Kao i svake godine od 1964, 10ti septembar je nekako urezan u mojoj podsvesti da i bez podsetnika elektronskim putem, nesto me emotivno 'zicne' na dan kada sam posao na deset dana turistickog putovanja kroz deo Evrope da bi se samo zavrsilo na kratko i nastavilo daleko dalje u drugom 'aranzmanu' sve do danasnjeg dana.

Kako je bilo?  Kao sto ona narodna poslovice kaze (kolko me jos secanje sluzi); - bilo i proslo i ostalo da se pripoveda (lalinska verzija:), samo u mom slucaju mojim sinovima i unucadimo to je moguce samo na engleskom, dok se 'po naski' ta pripovetka moze naci u prevodu u mojoj  nedavno objavljenoj knjizi (PDF izdanje), pa ko voli, nek izvoli. Cena je 0.00!

 

Table of Contents
SADRAZAJ 
LEKTOR
POSVETA
PREDGOVOR 

 
1964:  SFRJ - Polazak u neizvesnost

ITALIJA – Turisticki
FRANCUSKA – Turisticki
NEMACKA – Prelazni deo
U.N. Centar za izbeglice
Prvo radno iskustvo
Drugo radno iskustvo 
 
1965:  KANADA - Pocetak imigrantskog zivota 
 
1967:  Kalifornija – Turisticki/prelazni deo
INS:  Privremena dozvola za rad
INS:  Status imigranta
1968:  Pocetak studija; prva poseta
1970:  Druga poseta
1971:  Nastavak studija
1973:  Pocetak karijere (Orange Coast College)
1978:  EVROPA - Privremeni boravak
1980:  Povratak u Kaliforniju i nastavak Ph.D. studija
1984:  Novi izazovi
1989:  Texas
1992:  Skolska administracija (Tennessee)
1999:  Ponovo za katedrom (California)
2004:  Pocetak  “zlatnog doba”
2010:  Zadja poseta 
 
MESTA PREBIVALISTA
STUDIJE
RADNA ISTORIJA
EPILOG DOGADJAJA
WEB STRANICE
FOTOGRAFIJE
MEDIJSKI PRILOG
*



No comments:

Post a Comment